Zene

2018. február 04. 22:49 - Gyurkó Attila

Black Sunday

007

A VÁGY


Hány nőé lehet még a testem?

Hány nőért doboghat még a szívem?
Hány nő érti meg még a lelkem?
Hány nő? hány nő? hány nő? 
volt már életemben?

Nem tudok mást, csak sodródni az árral. 
Tudom fel nem ér a harcom, a pezsdítő vággyal. 
Nincs menekvés, de nem is akarok. 
Nincs menekvés már a pokolba vagyok.

Hány nőé lehet még a testem?
Hány nőért doboghat még a szívem?
Hány nő érti meg még a lelkem?
Hány nő?, hány nő?, hány nő? 
lesz még életemben?

Nem tudom, ó nem tudom.
Nem tudom, ó nem tudom.

 

LEGBELÜL


Senki sincs a véremből, ki mellettem maradt.

Senki sincs a véremből, ki látja arcomat.
Senki sincs a véremből, ki hallja hangomat,
de nem mondom, hogy egyedül vagyok,
az emlékeim boldogok nagyon.

Az égre nézve megláttam egy csillagot.
Álmaimban titkon mindig ragyogott.
Így ezért most ébren álmodom.
Azóta a csillag csak nekem ragyog.

Már van, ki reggel látja arcomat.
Már van, ki mindig hallja hangomat.
Már van, ki mindig mellettem marad.
A régi emléket, a szép álmokat,
újra átélem a legszebb dolgokat.

 

SENKI FÖLDJE


Van olyan hogy senki földje?

mert ott építek várost Én. 
Oda majd csak az jöhet be, 
ki becsülettel szépen él.

Kinek múltján nincsen még folt. 
Jövőjében remény lakol. 
Ott élnek majd szépen csendben. 
Példa kép kent egymásmellet.

De mivel mindennek van két oldala. 
Mellette lesz a rosszak hada. 
Építek egy bűn városát. 
A senki földje mellett éppen.

Ha kedved támad rossznak lenni, 
közel lesz csak át kell menni.

 

AZ ELKÉSETT ANGYAL


Ha egy angyal keres, 

mond neki hogy késett.
Azt hittem, hogy
nem jön, s elindultam
régen.

De már tudom ha látod,
Én biztos a rossz utat járom.
Sajnos vissza nem mehetek,
a sors útja csak előre vezet.

De aki hibázott, az nem én vagyok.
Az angyal az, ki békén hagyott.
Nem jött el időben,
megingott hitemben.

Hiába küldöd már nem talál,
oda ő nem jöhet.
rám soha nem, nem talál.

 

POKOLI JÓ


Mindenütt sár, a nagy gépek csúsznak.

A sátor még áll, a csajok benne alusznak.
Hörög a V2 üvölt a sor 4,
úgy érzem mint ha, pokolba volnék.

Hallom a hangot, látom a képet,
motorban nőben ugyan azt érzem.
Ha együtt a kettő mi jöhet még?
nem számít akkor se tűz se a jég.

Motorosok jöjjetek vár ránk a világ.
Motorosok jöjjetek, átmúlatjuk
újra az éjszakát.

Tudod nincs jobb az életemben,
csak mikor az asszony mögém száll,
s húzunk a végtelenbe, és nem
érdekel semmi más.

Motorosok jöjjetek vár ránk a világ,
motorosok jöjjetek, átmúlatjuk
újra az éjszakát.

 Előző oldal - Következő oldal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gigantika.blog.hu/api/trackback/id/tr9913634358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zene
süti beállítások módosítása