Zene

2018. február 04. 22:37 - Gyurkó Attila

Black Sunday

002

SZERELEM


Múljon el az időd velem,
hisz az élet így szép.
Ne kérdezz a múltról engem,
mert a jelenem most érték.

Azért csak most,
mert idő kellett,
hogy megértsem,
szerelmet, mint inget,
senki nem cserélhet.

Szeretném, ha úgy szeretnél,
mint Én szeretlek Téged.
és ha eljön majd az idő,
a Te szemedbe nézzek.


Azt hittem Én vagyok,
kit nem győzhet le senki.
Azt hittem alázatra
nem hajtom a fejem.


Tudtam, hogy testem
csak az érzelmektől gyenge.
Nem hittem,
hogy a szerelem győzheti le.


Legyőzött és felemelt,
megtanított arra,
Hogy a szerelem felett.
Senkinek nincs hatalma


Szeretném, ha úgy szeretnél,
mint Én szeretlek Téged.
és ha eljön majd az idő,
a Te szemedbe nézzek.

 

ELHAJLOTT KAMION PLATÓ


Elhajlott kamion plató.
Felraktam mindent ami mozgatható.
Húzok haza, Debrecenbe,
a határon is átmegyek, egy az egybe.

A négyesen jövök haza.
A lányok még dolgoznak,
lassítok, de nem állok meg,
ugyan is nagyon, eredetiek.

Húzom a belem hazafelé, 
kilóg a nyelvem már földet ér.
Nyomom a gázt, mert kell a pénz.
Otthon a szemem keresztbe néz.

 

VALAMIT TENNEM KELL


Megéltem már oly sokat,
mondhatnék nagyokat,
de téged már nem érdekel,
fáradt vagy s aludnod kell.

Nem fog a hely, el kell hogy menjek,
valahogy el kell hogy menjek,
Pezseg a vérem, nem jön álom a szememre,
és ez így van, így megy minden este.

Valamit tennem kell,
valahogy élnem kell,
de te csak aludjál,
pihenj ki engem akit vállaltál.

A telefon megcsörren,
a barátom felhív,
a tévében zene szól,
azt nézi Ő is.
Éjfélkor dumálunk,
nem alszik Ő sem.

A konyhában tányérok,
megettünk mindent.
Reggelre elalszunk,
a tévében adás már nincsen.

Valahogy élnem kell,
az asszony már fel kelt,
de én még aludnék,
egy kicsit pihenni szeretnék.

 

SZAKADÓ ESŐ


Szakadó eső izzó parázs.
A tűznek a víz nem ura már.
A Férfiból Nő, a Nőből Férfi.
Ki kivel van, nem tudod megítélni.

Éhező arcok néznek a mába.
Éheznek prostituáltak.
Emberek száza kiégve megalázva.

Megcáfolt tudomány, klónozott gének.
Mások az emberek mások a gépek.
Ha túljutnak a földön, nem hat meg senkit.
Történhet csoda a kutyát nem, érdekli.

 

NEM SEGÍT


Nem segít a tudás, nem segít a szó,
Megtörték az álmod Én, tudom nagyon jól.
Belülről érzed, hogy feszít a kín.
Nem maradsz nyugton, még dobog a szív.

Dübörög az utca, átvonult a társaság.
Ezernyi lóerő mutatja a gépek hatalmát.
Szétszakad az agyad, rezeg a föld.
Három másodperc és Te is beöltözöl.

Már vigyorog a géped a sufniban.
Ráülsz, és észre vesznek mindannyian.
Beállsz az élre a tiéd a legnagyobb.
A járda szélén mosolyognak rád a jó csajok.

Dübörgött az utca átvonult a társaság.
Ezernyi lóerő hangja tört fel az egeken át.

 Előző oldal - Következő oldal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gigantika.blog.hu/api/trackback/id/tr1813634328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zene
süti beállítások módosítása