Zene

2018. február 04. 22:49 - Gyurkó Attila

Black Sunday

006

A KASZÁS


Az ablaknál állt a fekete csuklyás kaszás.

Felém fordulva lehajtott fejjel, 
hideg síri csendeben várt.
Mikor a fejét felemelte,
mély hangon igy szólt hozzám,
érted jöttem, a pokol kapuja nyitva áll.

Remegő hangon, de látszólag bátran, 
mondtam még maradnék,
harc nélkül még nem
tettek lapátra.

De ha már harc, 
veszíteni csak ha meghalok tudok, 
és ha te vagy a halál, 
az életemért harcolok. 

 

A LÉLEK


Láttam megtörni hatalmas embert.

Láttam harcolni törékeny nőt.
A tested erősebb mint a lelked.
A lábadból el szál az erő.

Magadba fordulva látod a sorsod.
Az élet összes bűnét a válladon hordod.
Próbálod ledobni súlyos láncod,
de egyre jobban csak feszülni látod.

A farkasok tépik a lelked,
de harcod oroszlánként nyerted.
Mert erőt adott a gondolat,
a hatalmas ember csak te vagy.

 

AZT HITTÉK RÉGEN


Azt hitték régen csodákat látnak. 

Azt hitték régen lesújt az ég.
Azt hitték régen valaki még van, 
aki az égből rájuk lenéz.

Hol van az Isten? kérdezték később. 
Látták a felhőt, csak a hold bujt ott el.
Érezték hogy csak, a csodára vártak,
de már azt tudták, az soha nem jön el.

A világban egyedül, félelmetes érzés. 
Hangod és szavad, soha célba nem ér,
csak marad a kérdés, mire válasz már nincsen, 
hol van az Isten? kiben higgyek én?. 

 

EL TELT AZ IDŐM


Eltelt az időm,

az utam véget ért.
Már csak a vérem
visz tovább. 

Nincs miben higgyek,
az időm lejárt, 
de még a lelkem, 
testemmel harcba szál. 

A múltban nyomot hagytam, 
ki végig mellettem állt. 
Mert ősi vérrel szemben, 
nincs akadály.

Így nyugodtan hajtom fejem, 
a véremnek őrzöm helyem, 
és úgy ahogy én harcoltam, 
egy ember ként áll a sorban.

 

HAJDÚ BIHARI MOTOROS INDULÓ


Eljött a nap mikor megint együtt,

énekeljük az indulót.
jöjjön az asszony a gyerek a csajod,
élvezd a percet és nincs több gond.

Mátraháza a Királyhágó
szlovákia és brno,
az ország út a versenypálya,
a Hungaroring és mugelló.

Hajdú Bihari motorosok,
róják az utakat a motorjukon,
a zöld a bíbor és a fekete,
bennük a motorok ereje.
Az ördögök az angyalok,
a földön maradt rockerok,
együtt élik az életet
a miénk a föld emberek.

A motorosok Istene a kanyarban rád vigyáz,
hogy átélhesd az élet egyik legszebb pillanatát.
Nincs erősebb érzés ezt nem veszi el senki,
a motorosok Istenét tanuld meg szeretni.

 Előző oldal - Következő oldal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gigantika.blog.hu/api/trackback/id/tr2813634356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Zene
süti beállítások módosítása